Thuis - Reisverslag uit Knokke, België van Heidi Legein - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Knokke, België van Heidi Legein - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Piraat

Blijf op de hoogte en volg Heidi

08 Maart 2007 | België, Knokke

Ja, ik ben sinds een aantal dagen thuis...als ik dat nog thuis kan noemen, het voelt niet aan zoals thuis, thuis is in Monastir of zal weldra weer ergens anders zijn, maar niet hier.
Ik verveel mij nogal, ik vul mijn dagen met familie bezoeken, slapen en tv kijken terwijl ik op mijn reispas en visum wacht. Visum want ik ga naar Thailand! Voor een jaar waarschijnlijk, de volgende cultuurshock, ik kijk er enorm naar uit.
Mijn belgisch telefoonnummer, in werking tot 24 maart is: 0495/819634
Morgen ga k op schoolbezoek bij mijn zusje, allez zus, want die gaat tegenwoordig net zoals mijn grootste broer al op stap enzo, k heb duidelijk de overgangsfase gemist. Maandag fortuna reunie in Leuven en voor de rest zijn alle voorstellen welkom. Na de 20e doe ik niks meer, want dan moet ik naar Duitsland, koffers pakken, liefdadigheidswerk verrichten, vaccinaties enzoverder en ik vertrek de 25e.
Groetjes aan iedereen, veel plezier met alles wat jullie bezig zijn en wie weet tot binnenkort!
Collega's, nieuwe bestemming?

  • 08 Maart 2007 - 17:20

    Astrid:

    Hallo!!! Lang niet meer gesproken!! Alles goed?? Hier wel.. Ben nu nog in Egypte (Marsa Alam)en 28 mei naar Bulgarije...
    Als je in Tailand bent, groet Justin!!!

    IKben benieuwd naar de nieuwe verhalen!!!

  • 08 Maart 2007 - 17:45

    Marry:

    Thailand?!?! WAT LEUK! Dit jaar geen Neckermann meer voor mij. Ga samenwonen met mn vriendje in Marokko en heb een baan als reisbegeleider (avontuurlijke rondreizen in Marokko met een groep van max 18)

    Veel succes
    Groetjes uit Nederland

  • 08 Maart 2007 - 17:46

    Marry:

    waarom komt er nu zo'n zonnebril smiley? Haha wel gepast, maar die groep bestaat dus uit max 18 wilde ik zeggen

  • 09 Maart 2007 - 11:51

    Magali:

    Hey Heidi, remember me? Ik zat met jou op de training...
    Heb 7 maanden in Marmaris gezeten (Turkije) samen met Christophe de boswachter :-)
    Was een SUPER seizoen, moeilijk te evenaren!!! Normaal gezien vetrok ik volgende week naar Sharm El Sheikh, maar helaas is dat in het water gevallen omdat ik bij het skiën mijn been heb gebroken en 3 maanden moet thuis blijven. Ik vertrek dan uiteindelijk op 28 april naar Malaga. Heb dan maar Spanje gekozen om de taal te leren. Daarna ga ik ook over naar een vast contract en hoop ik dan naar een Spaans sprekende verre bestemming te mogen gaan.
    Verder hoor ik af en toe toch nog een paar vanop de training.
    Christophe zit momenteel met zijn vriendin in Egypte, maar de zomer gaan ze naar tunesië gaan. Davy is VRL in Tenerife. Steffie zit voor een jaar in Mexico. Paul zit in de Dom Rep en veel van d'anderen hebben ontslag genomen :-)

    Veel succes in Thailand, kwou da'k in je plaats was, moet er super zijn!!!!

    xxx

    Magali

    PS: mijn website = www.magichou.spaces.live.com

  • 09 Maart 2007 - 14:39

    Sa(ha)ra(h):

    Momomo,

    Belgie is blijkbaar echt wel te klein geworden é, voor El Pirata. Ik voel dat je langzaam aan het wegglijden bent uit ons midden....

    In ieder geval, als je in dit saaie tochtgat aan de Noordzee nog es iets wil uitsteken, in de mate dat dat ook maar een nanomillimeter (bestaat dat?) kan tippen aan uw avontuurlijke en hartstochtelijke bestaan in verre oorden, laat het dan maar weten (vooral weekendelijk bedoeld).

    En wees maandag maar in form en dolenthousiast (old-Fortuna-style).

    (Wat betreft foto's hier links langs: die knipoog in uw oog - de explosie in de bergen -en de sparkle op de vrij ontraditionele kledij van uw knappe woestijnruiter zijn echt wel geslaagd.)

    Sjaloom!


  • 09 Maart 2007 - 15:24

    Davy:

    Haloha,
    De tijd gaat snel, we zijn er bijna allemaal reeds een jaar bij. Bij verschillende een verruiming van het denken, anderen het opbouwen van levenservaring, terwijl het voor nog anderen eerder een desillusie is geworden. Velen zijn gestopt, mar ik denk toch dat velen met een positief idee terug blikken op dat fragement uit ons nog jonge leven.
    Mijn doel was dit maar een jaar te doen en dan carriere te zoeken in de sector die ik studeerde.
    Maar het lot besliste er anders over, van onze scholing werden twee mensen uitgenodigd voor de schrikaanwekkende take off te Zwitserland. Dat waren Marilyn en ik, samen aan het werk in HRG en aan het genieten van een massa werk onder de blakende Egyptische zon.
    La Suisse kende een positief resultaat en dat werd dan ook gevolgd een maand later met een Quality meeting te Amsterdam. Telkens met terugkeer naar het prachtige Egypte.
    Nog enkele dagenen dan even uitregenen in Belgie om als VRL aan te vatten te Fuerteventura.
    We zien wat het worden zal, maar ik heb er zin in.
    Succes met alles.

  • 19 Maart 2007 - 08:50

    Wendy:

    Hey Heidi,
    Hoe is alles nog afgelopen op Dubrovnik in feite? Afscheid nemen van de lokale schoonheden en dergelijke? Amai, Thailand, redelijk de moeite he! Hou ons op de hoogte! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Knokke

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2007

Postkaartje

20 Juli 2007

News from Phuket

28 Mei 2007

Huwelijksreis in Thailand

05 Mei 2007

Thailand part 2

15 April 2007

Life in Thailand -part1-
Heidi

Actief sinds 11 Okt. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 7554

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: