Huwelijksreis in Thailand - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Heidi Legein - WaarBenJij.nu Huwelijksreis in Thailand - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Heidi Legein - WaarBenJij.nu

Huwelijksreis in Thailand

Door: Piraat

Blijf op de hoogte en volg Heidi

28 Mei 2007 | Thailand, Phuket

Een uur conversatie.
Zij spreekt 5 seconden, ze stelt zich voor, trots op haar nieuwe naam.
Hij maakt 45 minuten lang grapjes tussendoor. Zij reageert weinig. 15 minuten luisteren ze beiden stilzwijgend.
Hij wil een jungle safari doen in de regen, in een poging om de passie terug te vinden uit het prille verliefdheidsperiode.Op zijn gezicht staan de Tarzan en Jane fantasiën duidelijk te lezen Zij wil haar nieuwe schoenen niet vuilmaken en was net bij de kapper, om mooi te zijn voor haar huwelijksreis. Dan gaat hij maar alleen, dan blijft zij wel in het hotel en leest een boek. Net getrouwd.

Zij wil zicht op zee, hij wil dicht bij de ingang, praktisch gelegen. Zij wil zoveel mogelijk zien, tempels bezoeken, boottocht, avondshow. Hij wil vooral naar Patong, ook cultuur.
Zij reserveert alvast, hij wil eerst het budget controleren.Hij vertelt over vroeger, hoe leuk het was in Cuba. Zij vond het daar tegenvallen. Hij vraagt mij naar een goede kleermaker.
Het is toch ook fijn hier. Verlengen?
Die extra centen kunnen we wel uitgeven.
De kinderen hebben examens.
De kinderen zijn groot genoeg.
Wie let dan op de hond? Hij kan niet nog een week bij tante Marie blijven.
We gaan naar huis.
Hij bestelt een bier.
Zij gaat naar het toilet.
Hij vertelt mij dat zijn vrouw soms overbodige vragen stelt. Ik moet er niet op letten.
Zij komt terug en vraagt mij of ze een geschenkje krijgt.
Ze zijn tenslotte 20 jaar getrouwd.


Hij wil een klacht neerleggen over het regenseizoen. Het regent niet.

Zij wil in plaats van half pension, enkel ontbijt, het eten in het hotel is niet lekker en de service slecht.
25 euro omboekingskosten.
Zij wil toch maar half pension, went ze krijgt minder geld terug dan ze betaald heeft.
Tenslotte is het eten lekker en de kelners super vriendelijk.

Hij ademt hier slecht, volgend jaar toch maar terug naar Spanje, daar is geen groen en is het niet zo vochtig.



Vanaf wanneer houdt men op te genieten van het leven en de schoonheid van de wereld?

Mij overkomt dat hopelijk nooit.

  • 28 Mei 2007 - 20:42

    Foobie:

    huh?

  • 29 Mei 2007 - 10:36

    Sarah L.:

    Ah oef,

    Ik dacht al dat het over uw huwelijksreis ging...

    Dus geen amoureuze escapades voor uzelve?

  • 31 Mei 2007 - 12:55

    Heidi:

    Nee, ik heb een bezinningspauze ingelast.
    + de Thais zijn niet zo mijn ding :)
    en ik ben officieel nie meer verloofd.
    t is eventjes genoeg geweest met familieleven plannen.

  • 02 Juni 2007 - 01:15

    Speedieke:

    Duidelijk, genieten van hetgeen voorhanden is ;)

    Wel gieren die tekst :)

    have fun overthere!

    x van feestneus @ night

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2007

Postkaartje

20 Juli 2007

News from Phuket

28 Mei 2007

Huwelijksreis in Thailand

05 Mei 2007

Thailand part 2

15 April 2007

Life in Thailand -part1-
Heidi

Actief sinds 11 Okt. 2006
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 7556

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: