Heimwee - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Heidi Legein - WaarBenJij.nu Heimwee - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Heidi Legein - WaarBenJij.nu

Heimwee

Door: Piraat

Blijf op de hoogte en volg Heidi

11 Oktober 2006 | Kroatië, Dubrovnik

Hellow iedereen,

Nog 9 dagen en ik breng nog eens een bezoekje aan belgenland.
Na 6 maanden Balkan is dat nu wel een verfrissende gedachte.
Belgie heeft zo toch zijn charmes, na verloop van enige afwezigheid.
Ik hoop sommigen onder u terug te zien tijdens mijn relatief kort verblijf (1 november gaat het richting Tunesie), na de noodzakelijke administratieve taken en voorbereidingen voor mijn volgende vertrek en wat familiebezoekjes hier en daar...
Stuur me gerust een mailtje!
Tot binnenkort,

Heidi.

  • 11 Oktober 2006 - 11:47

    MuStie:

    ?? is dit uitsluitend werk ?? of ben je een jaartje er tussenuitgekepen om op reis te gaan.
    Hier in Leuven valt alles weer in zn plooi, hoewel jouw club is teloor gegaan.. mar da wist je natuurlyk al wel.

  • 11 Oktober 2006 - 11:47

    U Zusj Iris:

    Hello,Je gaat toch zo rap mogelijk komen naar mama en mij en seth eh en ik vind et niet wijs dat je 1nov weer weggaat!!!!!!je blijft 10dagen in belgie ofwa !x

  • 11 Oktober 2006 - 13:00

    Sjakosh:

    Hela meid!
    Hoe is het leven daar? Waar heb je nog zoal uitgehangen. Laat zeker weten wanneer je er bent daarvoor wil ik zeker nog wel eens afzakken naar Leuven!!
    Groetjes Sjakosh

  • 11 Oktober 2006 - 16:35

    Marilou, Carwash:

    he, met alle spijt zal ik u verzeker niet kunnen ontvangen bij je terugkomst in Belgie, ik zit zelf voorlopig in mexico voor 6 maand....maar ik hoop dat de andere er zullen zijn, dikke kus Marilou

  • 11 Oktober 2006 - 17:41

    Kristel:

    Tof om zo op de hoogte te blijven van je reilen en zeilen, buurvrouw!

  • 11 Oktober 2006 - 18:40

    Camionette:

    Piraaaaaaat!!! Hoe is het daar??? Laat iets weten als ge in Leuven zit he!! Heb nog wel eens zin in een avondje fortuna-style!!!

  • 11 Oktober 2006 - 19:28

    Laura:

    ons heidi se!
    als ge in leuven zit moet ge maar eens iets laten weten he!
    tot dan
    en nog ne dikke zoen

  • 16 Oktober 2006 - 17:36

    Anne Coppens:

    Hey Heidi, het is al zo lang geleden! Ik zou het fijn vinden met jou nog eens een klapke te kunnen doen over onze levens, de veranderingen die we zoal meegemaakt hebben en hoe we geëvolueerd zijn... Laat maar iets horen (ik vertrek naar Curaçao op 28/10)! Groetjes, Anne

  • 09 Maart 2007 - 14:38

    Sa(ha)ra(h):

    Momomo,

    Belgie is blijkbaar echt wel te klein geworden é, voor El Pirata. Ik voel dat je langzaam aan het wegglijden bent uit ons midden.... :-)

    In ieder geval, als je in dit saaie tochtgat aan de Noordzee nog es iets wil uitsteken, in de mate dat dat ook maar een nanomillimeter (bestaat dat?) kan tippen aan uw avontuurlijke en hartstochtelijke bestaan in verre oorden, laat het dan maar weten (vooral weekendelijk bedoeld).

    En wees maandag maar in form en dolenthousiast (old-Fortuna-style).

    (Wat betreft foto's hier links langs: die knipoog in uw oog - de explosie in de bergen -en de sparkle op de vrij ontraditionele kledij van uw knappe woestijnruiter zijn echt wel geslaagd.) ;-)

    Sjaloom!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Dubrovnik

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2007

Postkaartje

20 Juli 2007

News from Phuket

28 Mei 2007

Huwelijksreis in Thailand

05 Mei 2007

Thailand part 2

15 April 2007

Life in Thailand -part1-
Heidi

Actief sinds 11 Okt. 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 7569

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: