"thuis" - Reisverslag uit Knokke, België van Heidi Legein - WaarBenJij.nu "thuis" - Reisverslag uit Knokke, België van Heidi Legein - WaarBenJij.nu

"thuis"

Door: Piraat

Blijf op de hoogte en volg Heidi

20 Oktober 2006 | België, Knokke

moe maar tevreden nog eens in belgie te zijn
ik mis mijn liefste schat
kom misschien wel eens nr leuven,maar indien zo weet ik alleszins nog niet wanneer
alvast veel groeten
wil er iemand mee nr st jan sportzaal opening; hahaha

  • 20 Oktober 2006 - 19:24

    Jantje:

    Hoi piraat
    alles goed? Ik zit in Madrid dus mij ga je ni snel terugvinden in de belgische contrijen.
    Have fun anyway. Dikke zoen

  • 20 Oktober 2006 - 21:22

    Kristel:

    Toch iemand die laat weten dat hij goed aangekomen is. Chef & Zajko zijn niet gaan eten. Geen stroom in Cavtat. Zajko is Dbv gebleven. Rosica stond weer op ontploffen. Na 15 u druilerige regen hier.

  • 21 Oktober 2006 - 01:19

    Marleen:

    Heidi, Ik moet u nog ne keer gezien hebben!!! Laat mij iets weten om af te spreken! Desnoods kom ik naar de zee gereden om u te zien.

    lots of love, mARLEEN

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Knokke

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2007

Postkaartje

20 Juli 2007

News from Phuket

28 Mei 2007

Huwelijksreis in Thailand

05 Mei 2007

Thailand part 2

15 April 2007

Life in Thailand -part1-
Heidi

Actief sinds 11 Okt. 2006
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 7570

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: